directioner archyhis
BLOG-ING MOOD
under constructions !!
KATE TIM'S BLOG

assalamualaikum..
hepy desember
errk , ade ke ?
oke , lupakan..

fuhh , penat edit balek blog ni..
tu la kau zati , p tuka ke blogskin buat ape...
kan tak reti guna..
bodo betul ..
-,-

haa , entry ni pendek ja..
malam ni nk blek kmpg daa..
kzen aku kawen..
muda g kot..
22 tak salah umur dy ..

lupa plk..
hari tu aku ada mimpi sorg jejaka tampan ni ..
sumpah lawak ..
dlm mimpi tu aku bertarung dgn dy ..
klau aku menang , hadiah dy

-dy tidur dgn aku.
-cuti sehari tnpa ganggu
-sponsor baju drpd dy jenama sassa
then kalau dy menang plk , hadiah dia..

-aku mesti tidur dgn dy
yg lain tu aku tak egt
cam dgn hape g mimpi ni ..
nk tau sape dy aku mimpi ??
BAYU KUSUMANEGARA
knl?

ni gambar dy 




hahaha , hensem kan ??
oke got to go
doakan perjalanan aku ye ..

No comments :