directioner archyhis: aku rindu hampa weh !
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

aku rindu hampa weh !


assalamualaikum..
hi kwn-kwn ..
aku rndu hampa sesangat ..
walaupun kita selalu berjumpa , tp aku tak rasa ada ikatan antara kita ..
aku tak rasa yg kita ni 'berkawan' ..
sebab msg msg buat hal sendri ..

aku rindu 'kita' yg dulu ..
'kita' yg selalu makan bersama ..
'kita' yg selalu gelak bersama..
'kita' yg selalu lepk bersama..
'kita' yg selalu bincang bersama ...
tapi sekarang , 'kita' bkn lagi 'kita' yg dulu...

aku tataw apa salah aku .
aku datang ekolah hari isnin hari tu , hmpa dh tak ckp dgn aku..
aku ingat 'kita' akan jadi mcm tu , hari isnin ja ,
tp dugaan aku slap...
'kita' belarutan sampai ke hari ini ..

klau aku lah punca semuanya ,
mintak maaaffff byk byk okay !
aku tamau kita jdi cm ni ..
hurmmm :(

apa yg aku ingin skrg ini ,
adalah 'kita' bersatu kmbli..
au sedih 'kita' jd mcm ni ..
dh byk air mataku mengalir keluar ..










No comments :