directioner archyhis: iftar bersama mereka ^^
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

iftar bersama mereka ^^


assalamualaikum..

waduh , sudah bersawang ya blognya..
ya ialah , udah lama tak di update..
haaaachhuummm
aduh , sampe sesema lagik..
ops , jadi bibik sebentar ya ..
oke stop..

pada hari khamis, dua hari sebelum raya , aku dgn kawan kawan aku keluar berbuka puasa dkt luar.. 
mula mula tu  agak takut la nak minta permission dari parents..
fuhh , last sekali bole jgk.. 

kan dah kesuntukan masa , kasut tak beli lagi , seluar pun sma..
so , aku ambil kesempatan la nak beli kasut.. kasut je..
seluar tak cukup bajet.. ehehe

aku , azmin n fara berkumpul dekat rumah dede..
pak ngah dy yg akan hantar kmi pegi sunway..
pakngah dy bawak keta lgu kot..
dah la kami berhimpit empat org kt belakang.. haha

sampai sampai ja serbu kedai chicken rice shop..
na reserve tempat.. dapat tempat tgh..
kami bertembung dgn sekumpulan boy n girl ni..
pusing pusing asyik jmpa depa ja.. tau la ada dslr enn

lepas reserve , p la cari barang..
snap gambar la..
smpai tak tau nak buat apa ..
then kmi naik lift p tingkat 5..
dkt situ nmpk permandangan open dari atas..
pastu tgkap dalam lift plk..
sekali tu , lift tu berhenti dah smpa level yg kmi tekan..
masa tu tak dan nk snap , sbb ada sorg china ni masuk..
kmi masuk balik dlm lift..
n tak tekan pun nak p level brapa..
lift tu berhenti , air cnd dy pun tak berapa dgr..
aku dah mula panik..
terus aku tekan pintu lift bagi terbuka..
pastu getaq dh nak naik..

dalam pukul 7.15 kmi pegi blik chicken rice shop tu..
sampai ja nampak lagi muka geng tadi..
duduk belakng meja kami n bertentangan dgn aku..
adoii..

nah tgk je la gmbr .. malas nak taip daa..

























p/s : sayur tu tak usik langsung.. we are not vegetarian =p

1 comment :

missha said...

selamat hari raya :)