directioner archyhis: dalam kelas aku ada zombi ! -,-
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

dalam kelas aku ada zombi ! -,-

Untitled

assalamualaikum..
brapa hari dah ea aku tak post ?
hmm , biar je la .. ada ke org tunggu entry dari aku . -,-

dalam kelas aku ada zombi ??

ni yg aku suka nk story ni ..
haha .. annoyy..
oke , time BI td , sumpah aku rasa lawak..
mula mula , aku lah org yg paling getaq skali..
*keluaq dh loghat utara dy*
sebab aku tak buat kerja , etkan ramai tak buat , rupanya aku dgn bff aku ja yg tak buat..
sebab , buku tak dan nk pegi carii.. Huaaa...

tahu tahu la kan , dh nama pun waktu BI , teacher pun ckp la BI kan?
part mna tah , teacher ckp , kami semua diam..
just gelak ja.. teacher tu lawak oo walaupun dy garang !!

then teacher tu ckp la something .. aku translate ea,
'saya tak suka org macam kamu semua . jasad ja yg ada dlm kelas ni , '
means , mayat hidup la..

yg parahnya , semua kena berdiri and bagitau jwpn 'mayat hidup' tu dlm bahasa inggeris..
mampus , aku tak tau..
nasib baik ada hafeez, dy yg jawab.
nk tahu apa jwpn dy ?
zombi je pun.. -,-

hmm , lepas tu , satu kelas kena sebut 'zombi' sebanyak lima kali..
kuat kuat plk tu.. hbs kelas lain dgr..

'zombi , zombi , zombi , zombi , zombi'

dah mcm cerita zombi kampung pisang daa...

No comments :