directioner archyhis: M yg paling susah nk buang ialah Malas
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

M yg paling susah nk buang ialah Malas

Tumblr_lyboqm9tgh1qj2h6ao2_250_large

assalamualaikum..
*comey dop gamba kt atas tu..
comey kan ? haha

oke , hari ni aku dapat penyakit M ..
iaitu MALAS..
tetiba ja..
actully aku demam sikit hari ni..
sakit perut ja , smpai terbawa mimpi..
naseb baik tak lepas kan hajat atas katil..
muahaha

kakak aku pun sakit perut gak ..
apa yg kami mkn eh ?
myb kerepek ubi smlm tu kot..
dh la rasa smbal petai.. yekkss
aiyo -,-'

ingat kan nak cerita pasal birthday aku..
tapi dh mls nk upload gamba , nk kena cari usb lagi..
haish , malassss ahh...
kan aku cakap , aku memang malasss..
HAHA

kay , sampai sini ja kot..
malasss ah nk taip panjang panjang..
tgk , malasss lagi..
haha , kbye !

No comments :