directioner archyhis: belagak serupa orang dah keja !
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

belagak serupa orang dah keja !

(38) Twitter / Home


assalamualaikum~

masihkah ada orang yang membaca entryku pada jam 12.04 pagi ini? rasanya tak dak kot. its okay lah..
siapakah yang berlagak serupa org yang dah bekerja ni? siapakahhh? *sambil tarik rambut turun kebawah*

aku la tu (kahkah).. merapu je.. actually, aku tengah menghabiskan kerja kursus geografi.. almaklumlah , orang xdk printer , hari rabu kena hantar , malam ni perabis , esok print je. tu pun tak tau betul ke tak? ni kali kedua aku buat tau !

kan aku tengah menaip kerja ni , aku rasa macam aku seorang pegawai yg penting didalam sebuah office. *cehh , berangan ja lebih* sambil taip , then tengak kertas.mcm org pejbat uh.. tapi cita-cita aku nak jadi guru.. best mengajar org ni !

 eh , mlam-malam , radio redfm best la lagu-lagu dia.. try dengar.. secara streaming pun boleh.. >SINI

okay lah, idea terbantut dah.. hanya 6 minit saja aku taip entry ni.. selamat malam semua.. sweet dream ye!

No comments :