directioner archyhis: yang ni pun bole . pffttt
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

yang ni pun bole . pffttt

assalamualaikum~


sila ambil perhatian untuk apa yang aku nak katakan ni okeh ! (uwekk). aku pelik , kenapa benda ni perlu ada dalam beg kenduri? sengaja nak bagi or memang nak bagi? mesti korang pelik kan benda apa yang aku pelik sangat ni? meh aku tunjuk gambar.


cer teka , apa yang ada dalam ambar ni? yang dah tahu tu , diam ! (kahkah) tak leh belah betoii..
ok , cerita dari awal.. hari ni rumah pak cik jali dgn makcik bariah kenduri , anak dia , yani, kahwin..
katanya nak buat gilang-gemilang gitu.. abah aku pegi la masak pagi tadi.. gotong royong kot.. dalam pukul 11 lebih abah aku balik.. aku sambar terus beg yang abah aku dapat.. tengok isi dalam dia.. mau terkejut beruk aku ada menda ni..

apa motif dia boh benda ni.. tak pahe betei aku.. nak tengok apa benda ? jap eh ..

surprise !!!

pelikkan kenapa dia letak benda ni..
tak pernah-pernah org buat pun..


No comments :