directioner archyhis: malu oh malu ...
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

malu oh malu ...

☼Meow☼

assalamualaikum ~

sapa pernah rasa malu sila baca entry ni okay !

tadi makcik kantin tu prepared nasi ayam..
pergh , dgn air oren plk..
menambahkan lagi kemontelanku.. hahak!
kalau bau pun sedap, nak bayar pun lagi sedap lerr !!
T__________T

kantin memang sure la ramai org..
tempat kosong pun tak banyak..
aku , azmin , fara n dede duduk la dkt tengah tengah..
pastu dede promote air dy..
aku pun mintak la sikit..
then dy terus pegi letak pinggan..

pastu azmin ajak pegi letak pinggan..
dy dgn fara bgn dulu..
aku dok tengah minum air..
lepas tu dy tolak kerusi..
aku pun bangun la.. 
dy tolak lagi..
tetiba dy panggil nama aku..
elok elok kaki ku melangkah ,


kedebooommmm...


kerusi jatuh..
kerusi yang panjang tu..
tahu kan?
satu kantin dengar..
budak laki semua pakat dok "buuuuu"

masha Allah , malunya..
*tutup muka*
 nasib baik ada sorg hamba Allah yg baik ni tolong angkat balik kerusi tuh.. huh

sapa pernah rasa malu di khalayak ramai? angkat kening...
haha

* orang  selalu nampak kesalahan kita tapi kebaikan kita dia tak pernah nampak pun kan?

No comments :