directioner archyhis: happy birthday to me !
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

happy birthday to me !

assalamualaikum~

dah lama kita tak bersua kan? hmm, biasalah homework banyak. sempat online kot phone je. phone pulak boleh online twitter, fb and youtube je. blog tak bole. lagi puu jn, lappy ni buat hal. wa sedih la.. eh , panjang pulak aku mengadu kan ?!

seperti yang tertera di sidebar sebelah, hari ni hari jadi aku. yeay, dah tua ! okay, aku akan tukar umur tu jadi 16. HAHA. hah, sebelum tu, aku nak cerita pasal something ni. semalam, aku ada tweet ddengan ex-senior aku. sumpah, merepek dengan dia. dah la tweet unmention. penat doe. tapi malam ni dia tak on pulak. tu ja la . wekkk

sambung balaik pasal 'birthday'. tahun ni birthday aku tak segempak tahun lepas. but I'm happy enough. kay, ayat keling. tepat pukul 12 , aku pun tweet, "officially 16. happy birthday to me," and guess what. terus orang terpa ke arah TL aku. muahaha. and aku terharu gilaa.. begitu juga di facebook.

yang paling tak puas hati, apabila amet panggil aku 'kakak'. woi, umur kita sama la. KAHKAH sampai sekarang ada lagi yang wish. *berbaki 5 minit* dekat sekolah pun, bila kawan2 jumpa aku, pakat dok wish, 'happy birthday zati," ada yang wish beriban kali dah.

and yang paling tak tahan , fara la. boleh dia terkejut. dak macam ni, dia tulis nak tulis tarikh untuk surat kebenaran waris, then baru dia teringat hari ni 23hb. you know, dia macam tergamam then terus kata, "weh, hari ni birthday hg kan ?"  lbih kurang macam tu la. sampai aku tengah buat kerja pun terkejut.

kenal tak megatAD ? ala , yang twitfamous tu. haa, hari tu dia balas tweet aku, saja nak gitau. kbye :*

No comments :