directioner archyhis: aku jumpa randy pangalila , weh!!
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

aku jumpa randy pangalila , weh!!

Untitled

assalamualaikum..
oke , masa singkat  nk update blog ni..
semalam tak update , sibuk pegi beli baju kolah and kasut kolah..
huhu.. dapat kasut jejalan baruu..
suka giler..
tak dan nk snap..
nnty zati letak kays!

berbalik pada yg asal..
aku bergambar dgn dato' najib..

yeke? bohong la kau ni.. uwekkss..

yes , memamng aku bohong..
sebab aku bergambar dgn gambar dato' najib..
bukan dgn dato' najib senirik..
kuakuakua...   =P

mesti korang tak faham kan dgn cerita aku.
oke , tadi aku wakil mak aku untuk ambil sumbangan dkt dewan panorama...
aku pegi dgn abah aku..
mak aku ada hal , so tak ley pegi la..

masuk-masuk terus pegi daftar..
naseb baik kak aku bg IC mak aku, kalo tak , tak ley ambil la barang tu..
lps daftar aku dapat number..
27
kakak kaunter tu suruh pegi dkt abg yg pegang banner tu..
nak tahu , abg tu rupa sapa?
rupa RANDY PANGALILA tawu..
walaupun aku xpernah tgk dy , tp serius abg tu ada sikit sikit rupa dy..
HAHA

mcm niiii...
cuma abg tu perut dy ehemm..
faham faham la nahhh..
HIHI

hah , lupa nk gitau..
kan kakak tu suruh pegi dkt abg tu kan?
nk tahu aku buat apa kt dy??
aku kena ambil gambar dkt barang yg bernumber 27..
malu siott..
jurukamera tu macam abg syihan. ex-senior sekola aku.
HAHA

CLON randy tu tinggi la jugak...
aku lalu sebelah dy takat bahu dy..
dy jlan style kot..
aku nk habaq pun tak tahu..
HUHU

No comments :