directioner archyhis: saya jadi doktorr.....
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

saya jadi doktorr.....

Tumblr

assalamualaikum..
yep , saya jadi doktor tadii..
doktor apa ea?
bkan doktor cucuk senirik tau..
doktor haiwan lorh, LOL :p

kesian kucing aku..
nk nangis pun ada tgk dia..
imagine , dlm lobang punggong dia penuh dgn ulat mcm ulat sampah tu..
heuwheuw..
banyak siot. gulp!

semua ni punca dari ank kzen aku la.
dy p lempaq ank kucing tu kebawah..
trus cirit birit..
then , bau busuk..
lalat pun hurung..
then , lalat pun mengeluarkan 'qenga' atas badan dy..
then , bertukar jd ulat..
*meremang bulu roma tgk .. bkn dkt tangan ja , satu badan wo!*

tadi , aku dgn kak lang aku tolong buang cacing dalam lobang pungung dia..
banyak la jgk yg keluar..
tp , lagi byk yg ada kt dalam lobang tu..

seriously , kesian..
mak dia sapai tak mau duduk dkt dia..
dh la xmkn , minum susu pun takk..
dkt bhgian kaki blakg dia dh tak dak isi..
tulang ja timbul..
maybe ulat tu mkn..

aku try bg mkn nasi mcm kucing lain mkn..
dy punya la mkn..
tp , sikit ja .. 
then dia batuk batuk..
terus tidur..

dalam linkungan jam 3 ptg td, kucing tu dah mati..
dpn mata kakak aku senirik..
sebelum mati , dia dok meow meow..
kuat plk tu..
myb sakit kot..
kesian dia .. :'(

No comments :