directioner archyhis: entry orang demam..
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

entry orang demam..

In love ♡ on Twitpic

sweet kan?? awesome !!

oke , assalamualaikum.
first time aku buat entry waktu demam..
huhu , jangkit dengan mak aku kot..
hee , now mak aku ada dekat hospital..

aku tanak cerita pasal mak aku , nanti aku nangis .. huhu
ada something wrong go somewhere..

haa , nak cerita pasal aku jumpa sapa dkt hospital tu la hari ni..
aku  rasa lawak..
bila pikiaq balik , mesti aku rasa nk tergelak..

first sekali , aku jumpa kak form4 , sumpah aku tak tau nama dia..
sebab jarang jumpa kt sekola.. haha
kakak tu lawat pesakit sebelah mak aku je..
nasib baik ada tirai tutup..

second , aku jumpa soft aka amir safwan..
masa tu kak lang aku nk bagi plas air dkt nurse yg ada kt kaunter tu..
aku p gatai ikut..
keluar drpda bilik tu terus nmpk dia tercegat dkt kaunter tu..
and dia toleh kat pintu bilik tu , sah sah la dia nmpk aku..
aku rasa dua kali dia toleh , sebab tak percaya..
kt sekolah lain , kt luar lain..

third, aku jumpa pakya aka shahrizal yahya..
dia ni pengawas yg selalu jga kelas aku waktu pagi pagi ketika baca al-quran
aku jumpa dia masa aku dkt kak aku ada kt lobi hospital..
masa tu dia toleh belah pintu..
dari jauh lagi  and aku cuba jalan cepat cepat kt blakang dia supaya dia tak nmpk..
tapi , malangnya, elok elok aku nk lepas drpd dia , dia toleh belah..
I mean , dia nmpk aku..
ohmyGod..
redha jala..
pastu masa aku nk pegi surau , dy pun keluar dari surau..
and betapa baik nya dia, dia jalan bukan sebelah aku, dia jauhkan diri dia ke dinding..
hoho..

tu je kot nk cerita..
harap harap tak jumpa sapa dah lepas ni..
satu g , tadi aku jumpa Hisham..
oke , bye..

No comments :