directioner archyhis: its just a dream !
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

its just a dream !

Yentl Fennema

assalamualaikum..
salam jumaat semua.

jarang sekali aku update blog time time tengah hari rembang ni..
haha, panas tahu !
tapi ku gagahi jgk.
sebab apa?
sebab aku taktau nak cerita mimpi ni dekat sapa
harapkan bloggie ni je . 
T____T

malam tadi aku tido dalam pukul 1 myb..
jenuh nak bagi mata pejam ..
sebab masa tu perut tengah sakit..
sakit seperti urat perut ditarik !

bermulalah kisah mimpi ku ..

aku ikut kakak aku pergi cari dewan yg kawan dia nak kenduri.. 
saja cari awal takut nanti sesat..
tanya kedai ni , tak tahu..
tanya org ni , org ni tak tahu..

masa tu aku freehair..
then aku perasan org dalam keta tu tgk belah aku..
alamak, sir mazlan..
habis lah akuuu..

oke , esoknya aku pergi jusco dgn kak , n kak lang aku..
then dah penat berjalan , rest la kejap..
kak lang aku berdiri tei dinding tu..
perbetul tali kasut dia..
kakak aku pergi mna tah masa tu..

then datang 4 org laki ni.. hensemm...
tetiba sorg tu cuba nak cium blkg tengkok kak lang aku..
aku yg duduk terus serang la..

'woii, apa hang nak buat? suka hati hg ja nak cium org !"

then baru kak lang aku perasaan.. 
dia tenangkan aku..
lagi sorg geng laki tadi duduk sebelah aku..
dia pujuk aku sambil dok pegang tangan aku..
aku pun melting..

then aku tak ingat apa jadi..
yang aku ingat , aku pegi library..
atas desakan 4 org jejaka hensem tadi.
aku pegi dgn kak lang aku..
sbb kakak aku tak tahu hal ni..
sebelum masuk tu , kami kena beritahu kpda dua org bangla.

sampai giliran aku, aku tnya bangla tu :

"boleh tak kalo saya cakap dalam bahasa arab ?"

woo, berani gila bah..
nak tahu dia jawab apa ?

"tak boleh tak boleh.. bahasa arab kmu lain dari bahasa arab kami."

lol, cm apa je lagi..
then aku speaking terus dgn dia..

masa dok cari buku, kak lang aku marah aku..

"ang punya pasal la .. kita takkan susah dgn perjanjian ni kalo dia cium aku ! "

amboi, aku terus marah dia balik...

"ang nak ka dia cium hg? hg tau dak tu dosa !!!! "

hahahaha.. then aku terus terjaga..
yg aku ingatlah kan , wajah sorg jejaka tdi tu macam amran ismail.. 
tahu tak sapa ?
jap ..


* ni la dia , amran ismail *

p/s : semua cerita di atas hnyalah mimpi semata mata. tiada kena mengena dgn yg hidup dan mati 


No comments :