directioner archyhis: my super duper friendssss
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

my super duper friendssss


assalamualaikum.
*tak jawab dosa tau*

actually, dah lama kan aku tak post pasal aku kan?
hehe, asyik berangan je, ye tak?
iyee, tak dinafikan..

so tonight, I would like to tell you about my super duper friendssss in 2012 since the school was overr..
I think, this year is better than last year, maybe.
MAYBE !!

I dont know why..
ye la, tahun lepas gilerrr lah.. gaduh besar.
dah la besar, lama pulak tu..
mangsanya, aku jugak..
T____________T

oke oke, stop it..
sat lagi hati aku menangis air mata pelangi pulak XD

tengok gambar je lah ye !


*cer teka aku yg mna?*


*teka la lagi, aku yg mna? *


* gambar ni sblm pergi program khidmat bakti.. best oo, tolong kemaskan rumah org !  *


* comel la plk aku dlm gambar tu XD. oke, boleh muntah hijau dengar statement ni! *


* this is Zahirahhh. follow la dia dekat twitter @nurzahirahh  .. pandai speaking ! *


* this is farah najwa.  follow sini , @ImNajwaaaaa . *


*I like this pic ! really really love it ! *


*hai anee.. follow sini , @AnaShuhadaaa *


* this is ______________. rajinkan :p *


*this is putri (yg berdiri). payah gila nak snap gmbr dia.. hotstupp sungguh ! *


* this is azmin. actually, taik arnab tu busuk haha. follow sini @mimin_jiha *


* hai dede aka farah hanim (yg pegang pongkas, yg pegang penyakar tu azmin). payah sungguh cari gambar dia sengsorg. follow sini @farahhanim_dede *

p/s : sory, entry agak tak menarik.. perut meragammmm

No comments :