directioner archyhis: family day HKB
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

family day HKB

assalamualaikum~

selamat malam.. haa, jangan lupa baca doa sebelum tidur *bagi sesiapa yang tengah ngantuk sekarang* actually today, I want to share something. something that happened last two day. hari sabtu hari tu.. dah lama dah nak update, tunggu gambar dari cameraman. tapi sampai sekarang tak upoad-upload lagi gambar tu. its okay, aku ada sikit gambar..

HKB ? yeah, hospital kepala batas. wkwkwk.. kakak aku keja situ. memandangkan kak aku tak ada family lagi , apa salahnya aku ikut. mak and abah tak boleh ikut sebab banyak sangat undang perkahwinan. so, aku , kak lang and khairul ikut la. total, 4 orang , satu kereta .

seawal jam 5.30 pagi aku dah banun. dah macam nak pergi sekolah jaa gamaknya. then siap siap siap, 6.40 pagi keluar sebab  pkul 7 dah kena berkumpul dekat hospital. then lepas berkumpul, konvoi ramai-ramai pergi taman tasik taiping. best wokk ! jangan tanya apa yang ada dalam perjalanan kat sana, sebab aku tido je ! =p

sampai je kat sana, apa lagi bentang tikar la.. haha  skip skip skip mulalah permainan. best jugak la permainan dia pun. yang manna ada nama kakak aku, semua aku ganti kecuali bola berirama. aku takut lagipun kak aku nak main..

finally, dapat juagk , 1 hamper dua hadiah. okay la tu kan? daripada tak dapat apa :p
masa balik, jalan jem gilerr. don't know why :/ but we safely arrived at home alhamdulillah..
here some pics on that day .

hehe, gambar ni dekat hospital.. sebelum bergerak, kita snap la dulu kan? ekeke buruk wehh


ni sebelum game bawak belon start. kak lang jadi sukarela pegang belon. haha


adikk aku joiinn.. hahaha mula-mula dia takmau, lastly dia join jugakk


sebelum game start, sempat lagiii..


my lil broo. haha tinggi drpda aku g -.-


tudiaa jenuhh.. haha kengkang jalan


cepat khairul, cepat !! lembab betul dia jalan


alamak, belon pecah pulak.. ganti belon baruuu


ni game lari berpasangan. aku ganti tempat kak aku. lari dengn kak lang


kak aku bagi tips supaya ikat atas sikit, senang nak lari nanti..


dengar taklimat dulu, "hampa kena lari dua round, hadiah dia lumayan,"


"kak lang cepat kak lang" kataku


finally, dapat number tiga . sama mcam adik aku tadi, nmber tiga jugak..


urus setia aka kak aku sedang mengemaskini nama pemenang.



hamper cabutan bertuah. kak aku tarik nama dia sendiri , then depa nyanyi kat kak aku , "untuk dia , hey,"


ni game bol berirama pulak.. gambar curi !


gambar curi jugak.. ramai org panggil kak aku..


"kak , tengok sini, tangkap gambar " =p


No comments :