directioner archyhis: perlukan bantuan
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

perlukan bantuan

assalamualaikum ~

selamat malam. lagi 25  minit lagi nak masuk hari selasa. thats mean , esok nya hari rabu. oh tidakk.. result nak keluar dah.. weh, serius, masa aku taip ni tangar aku ketar. I dont know why ? parkinson ke apa? T_________T

okay, back to the main topic. actually, dgn rasa humble dan rendah dirinya, aku perlukan bantuan dari sahabat blogger yg lebih pro dari aku. apa lagi , panggil ambulans la *nenonenoneno*. stop it. aku bukannya sakit ke apa ke. cuma taktahu la nak buat domain ni. dah 3 hari 3 malam aku belek, dia jadi jugak error 12.

ni beberapa gmbar yg aku dh printskrin, aku rasa semua btol dah..



*nampak kan? aku buat sama macam paly*

now, aku tak paham apa masalah dia.. please tolong aku. aku taktau nak buat macam mana dah.. hoho.
sebagai balasan, aku tolonglah editkan blog korg ke apa ke. jgn suruh aku topup sudah, aku tgh pokai ni. tapi kalau tolong ihlas lagi bgus. dah la aku ketaq dgn result pmr yg lebih kurg tggl sehari ja ni..

aku ingat nak biaq ja kat dia. lantak ah.. aku taktau nak buat apa dah. datang bill, apa susah tak payah la bayar :p

kalau bole tolong, and tahu apa nak buat, PM dkt FACEBOOK aku okay.

p/s : pertolongan anda amat aku hargai dan hanya ALLAH yg dapat membalasnya =)

1 comment :

Maria Menado~ said...

yeke.. sian. nak tolong tak pandai. tolong doakan je la.. semoga semua okay.

macam mana result? =) hopefully okay ye...