directioner archyhis: reunion 6 Nilam
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

reunion 6 Nilam

assalamualaikum~

dah entry ketiga dah ni.. tapi aku still tak lunch lagi.. actually, baru lepas masak je . ala simple-simple je, sardin dengan telur dadar. hehe . now, its time to tell you about my awesome reunion.

dah lama rancang nak buat reunion. asyik tak jadi je. mula-mula letak tarikh 8 Dec . pastu beberapa hari sebelum tu, achet  a.k.a wan muhammad yasser kata cancel.. sebab ramai yang takdak. ada yang pergi KL lah, Langkawi lah and so on. aku ja yang duduk rumah goyang kaki sampai lenguh.

pastu esoknya , dia bagitau kata reunion tunda pi 20 Dec. oke. bagus gila dia. set tarikh betul-betul sehari selepas ambil result :0  nasib baik result aku okay, kalau tak memang aku tak pergi la..

seperti yang dirancang, ummi datang rumah aku pukul 5. cuma tunggu zahidah ja datang. I wonder, how are we going to achet's house? we are three of us and a motorcycle can ride only two person, whoaa !! nasib baik zahidah dah pakat suruh pidah mai amik ummi.. first  time aku jumpa rafidah selepas tiga tahun tak jumpa. she's totally different ! makin cantik plus putih gebu.. jeles aku !

sesampai ja kami kat depan umah achet, ya Alah malunya.. semua laki.. yg perempuan tak sampai lagi.. ah, tebal muka ! rilex rilex..  dah la semua tinggi-tinggi . hadoiii . depa kejam kot.. dah la hujan semakin lebat, depa tak ajak pun masuk pondok tu, depa biaq kami berdiri kat situ.. nasib baik pidah ni jenis go lucky. dia ah pergi duduk dulu.. baru budak laki genjak ke bawah pondok satu lagi..

tunggu punya tunggu, hampir semua dah sampai.. then tetiba semua budak laki naik moto. terus pidah jerit *rasanya la * "wei, hampa nak p mana?" nak tahu depa jawab apa? depa jawab , "kami nak p jemput syafiq," terus ros asmadiana tepuk paha aku, "cece, zati ," alamakkkk, ni yang aku tak suka ni.

syafiq ni dulu ketua pelajar kat sekolah lama. dah lama aku satu kelas dengan dia sekolah rendah dgn sekolah arab.. naik jemu tengok *bohong*. depa selalu kaitkan aku dengan dia. tak paham den. tahu la umah dia dekat dengan umah aku hewhew

sambung balik. belum sempat depa p, syafiq dah sampai. apa lagi, ros sorak nama aku la. malu malu.. ok aku buat dek je.. lepas tu, kami start makan . makan kfc je. jenuh gelak dengar depa cerita. tambah-tambah bila rabiatul wat aksi menggoda dia.. hahahaha

aku taktau nak cerita apa dah. apa apa pun, thanks rafidah sebab belanja kita orang . jap, sebelum tu aku nak kenal kan kawan aku sensorg memandangkan gambar masa reunion hari tu depa tak upload, dah lama aku tunggu..



ni wan muhammad yasser. saja aku ambil gamber latest dia.. jangan marah achet.. aku tau ang cool. dia sekolah sains kepala batas. thanks sponsor tempat and tolong sediakan makanan.. dah la belah awai dari reunion hari tu -.-


ni irfan afif. anak cikgu Fauziah, cikgu bm masa sekolah rendah dulu. sekarang dia sekolah dekat al mashoor penang. gila tinggi baq ang ! tapi, dari sekolah rendah lagi dia memang dah tinggi -.-


dalam gambar ni pulak from left : firdaus , ros , fadhliana , rabiatul n nadhrah.. gambar lepas upsr aku rasa . otai gila firdaus.. selalu kena dengan sir jamil masa drjah 6 dulu.. sweet memories ever.


finally, jumpa jugak gambar ni. haha , oke from left : syafiq , firdaus, syuhaimi (pakai spek) , fathullah dan yg purple tu jayid. jayid tinggi gila sekarang. syuhaimi ja yg tak datang hari tu. pergi johor dengar kata org.


gambar lama lagi.. dengan cikgu praktikal, cikgu hairul. from left : munirah , rafidah , zahirah and syifa.. rindunya time ni. sumpah aku tak ingat HAHAHA


this athirah latif.. hot stuff dkt fb la ni. HHAHA anak cikgu jugak..


this amani. satu sekola dengan aku cuma tak stu kelas je..


this zahidah. dia la yg tumpangkan aku.. thanks zahidahh..


this ummi zulaiqha. jenuh nak cari gambar dia. haha

aku rasa sampai sini ja kot. and aku rasa gambar amalina takdak. aku taktau fb dia. huhuh.. bye.


No comments :