directioner archyhis: please be nice to me~
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

please be nice to me~

assalamualaikum~

apa khabar semua? sihat tak? kalau tak sihat, cepat makan ubat , nanti kalau sakit sapa yang susah, aku jugak. ops ! parents korg la yang susah. alhamdulillah aku sihat cuma lenguh leher je, taktahu kenapa. mungkin tidur malam tadi terlampau nyenyak kot, maklumlah mimpi abah bawak naik basikal and abah kayuh basikal tu kalah moto , beb !

lupakan pasal tu.. aku tengah dengar hotfm sekarang ni. hujan plak. memang kena la dengan keadaan aku sekarang. aku dengar sebagai pengubat hati aku. aku ketaq atau gementar sekarang ni. kepada bakal mengambil result , mesti faham situasi aku.

desas-desus mengatakan bahawa result PMR akan keluar rabu depan. amaigod. takut beb. ketaq lutut semua ada kot. apa yang aku mampu buat adalah berdoa minta tabah hati ni. aku risau keputusan aku.

apa apa pun, doakan aku ye! aku chow dulu! 

No comments :